2010/04/13

next thing


Haft en bra början på denna veckan. Redan tisdag och jag har planer för varje dag resten av veckan.

I morgon ska jag iväg och träffa min släkting som är på besök från Usa. Eftersom jag bott hos henne så känner jag mig på nåt sätt väldigt nära henne och tycker mycket bra om henne. Att åka dit och hälsa på igen är nåt jag ska göra när jag får pengar.
Andra saker som jag lovat att göra när jag får pengar är:
-åka till London,Berlin, Malmö och hälsa på vänner där.
-köra på körskola och ta körkort.
-köpa nya glasögon.

Idag kom en liten kille fram till mig och frågade om jag ville köpa en majblomma av honom.
Jag sa 'nej tack' och log mot honom. Min första tanke som for genom hjärnan var: ' jag skulle köpt en om jag bara hade pengar'.
LÖGNARE! Jag är tillräckligt rik för att ha råd med en majblomma. Så varför ljuger jag för mig själv?

Dagens bästa: solsken, milkshake och att jag fick vinna över Anton i ett sällskapsspel.
Dagens näst bästa: de 4 avsnitt av desperate housewives som jag sett. Tar nog två till innan jag ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar