2010/04/30

Denna veckan har jag sett tre bra filmer.
-Remember me
-The boy in the striped pyjamas
-Son of Rambow

Utöver filmtittande så har jag denna vecka varit barnvakt, hundvakt, träffat kompisar och idag lyckats ha en mysig fredagkväll för mig själv. Och det är inte bara fredag, det är också valborg. Myskläder hela dagen och inte behövs träffa några andra än mina föräldrar.

Igår var jag på en arbetsintervju som ledde till jobb. Och jag börjar jobba redan nästa onsdag. I början kommer det bara bli 9 timmar/vecka. Men förmodligen kommer de försöka leta upp mer jobb åt mig så jag kan få till fler timmar. Hoppas innerligt att de tycker om mig och att jag klarar av de uppgifter jag tilldelas.

Nog babblat från mig.
I morgon kommer Elin på besök, jag ska se efter Gottfrid hela dagen och på kvällen ska jag på 25-års fest. Skojigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar