2010/02/07

Min helg har varit jättebra.
I går umgicks jag med min syster och vi pluggade lite naturkunskap ihop. Jag fattade inte mycket. Men det går nog bra bara jag läser i boken.
På kvällen åkte jag till Josefines mamma. Trodde knappt att jag skulle komma dit eftersom bussen gick sönder och vi stod still i 40 minuter innan de kunde hämta en ny buss.
Men väl där så träffade jag Josefines familj för första gången. Och jag blev så glatt överraskad. Kände mig så välkommen och de var så snälla mot mig allihopa. Vi spelade spel och hade skoj. Kom inte i säng förens vid 6-tiden på morgonen. Och idag har Josefines mamma lagat veg-mat till lunch. Så omtänksamt så jag blir rörd!

Längtar efter att få klippa bort lite slitet hår på tisdag. Senast jag klippte mig var i maj eller nåt. Mitt hår är lika äckligt och strävt som hästtagel. Blää. Stark överdrift, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar