2009/12/18

snö

Tredje dagen då det snöar. Snön smälter på marken och det ser bara ut som att det regnat lite. Försiktighetsåtgärderna är gigantiska. Se bara på våran trappa, man sandar inte lite direkt. Men halkan är inte värre nu än den är när det regnat.

Längst med parken finns ett hus som har fin juldekoration i form av en isbjörn. Den lyser blått i mörkret. Snygg som bara den!!
Ikväll ska jag och Anna ha lite julmiddag. Vi tänkte åka till Tooting som bara ligger en kort bussresa härifrån. Jag ska försöka vara riktigt hungrig då, så jag orkar äta massor!
Sedan ska jag nog träffa Sarah och säga hejdå till henne. För efter det så ser jag henne inte på ett halvår. Nästa gång blir hennes bröllop!
Imorgon ska jag träffa Stefan som jag inte sett på 1,5 år.
Söndagen är sista jobbdagen och på natten till måndag åker jag. Kommer ta mig 12 timmar att ta mig från lägenheten i London till resecentrum i Skövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar