2009/12/30

Död Snö

Jag å Anton såg på nazi-zombie-film.. på norska.
Massa blod, massa inälvor.. En hel del snö och ingen överlevde..

I morgon är det sista december. Traditioner ska strikt följas i familjen Lundberg. Det betyder att familjen Blom kommer hit från Sveriges alla hörn och firar med oss. Kommer som vanligt att bli jättetrevligt. Man blir aldrig besviken på nyår längre. Det känns som alla andra blir det eftersom man alltid har så höga förväntningar om nyår, men ändå blir det bara som en vanlig fest-kväll.

Om en vecka är jag i Malmö. Ser faktiskt fram emot att se både Vivi och Mike. Så har jag nog inte kunnat säga om nån av Vivis tidigare gubbar.
Föresten tror jag att jag och Vivi måste ta oss en titt på listan och se om vi ska göra några förändringar i den sedan sist.
Ser också fram emot att äta morot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar