2009/10/21

nuenu

Igår var det Nordic Fairtrade Challenge. Jag tänkte på det flera gånger men det blev inte av att jag tog tag i det. Men det gör jag istället idag! Shoppade mat på sainsbury och såg till att få med lite fairtrade mat in i frukosten. Bra Anna!

Så lite om hitresan. Josefine följde mig till Falköping och vinkade av mig med sin mössa. Mycket tungt ögonblick när tåget började rulla och man insåg att nu var det hejdå på riktigt.
Tåget var försenat till Göteborgt såklart, och bussen ut till flygplatsen hade åkt 5 minuter innan avsatt tid. Vilket innebar att jag kom till flygplatsen drygt en timma efter att jag skulle vara där. Hann ändå med att checka in och sitta och vänta en stund.
Mötte upp Sara på flygplatsen och det var otroligt trevligt att slippa åka ensam! Man reser på tok för ofta helt ensam, och det är så tråkigt.
Kom fram till Clapham vid 1-tiden på natten tror jag.

Igår var vi på en cabaret uppe i Hackney. Det var Saras kompis som uppträdde. Chockerande kan jag bara säga. Snubben var iklädd en röd kroppstrumpa och röda lackskor med säkert 10 cm klack. Så dansade han till olika musikstilar. Det var läckert men helt galet verkligen!

Ska snart bege mig till Annas jobb så vi ska käka lunch ihop.
Och jag sitter fortfarande med frukosten framför mig. Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar