2009/10/03

lördag

Jäkla väder. Ändå har jag hittills haft en underbart mysig dag. Lyssnar på underbara Kristofer Åström, sitter på mitt rum och hör regnet utanför, men i mitt rum är det varmt och skönt för jag har tänt massa levande ljus. Sitter här och är smålycklig för mig själv :)




Ikväll blir det kalas i Hjo för min del. Ser fram emot ett mys-kalas med skoj underhållning i form av Elin.
Igår var jag i Göteborg på veg-kursen. Gick väl bra antar jag. Provade ca 20 olika vegetariska rätter. Idag krånglar magen och det känns som om vatten i magen skvalpar som vågor in mot en strand. Mycket konstiga saker för magen att gå igenom skulle jag tro.
Drygt två veckor tills jag åker till London. Känns jättebra men ändå smått ovilligt. Mamma ska opereras nån gång i höst och egentligen vill jag ju vara hemma då. Men jag behöver också komma från Sverige ett par månader. För att ha en annan sysselsättning än film-tittning. Och självklart för att få lite tid med KBA igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar