2009/08/20

Liseberg


Var på Liseberg igår i några timmar med mina söta arbetskamrater :)
Tyvärr känner jag mig fortfarande rätt hängig av förkylningen. Kom dit sist och åkte hem först. Men det många härliga timmar på bussen i alla fall, sov rätt gött och fick mig en pratstund med Vivi.

Idag packar jag min stora röda väska för att senare ikväll vid 21-tiden åka till Mariestad. Där hämtar Patrik mig på stationen, förhoppningsvis. Och så bär det av mot Arlanda. Vårt flyg går vid 6 i morgon, så det blir bilåkandes hela natten. Stackars Patrik att jag inte har körkort.

I tisdags låg jag och Josefine på soffan hela dagen tills vi skulle till Falköping. Dagen innan hade jag lämnat en cider i hennes kyl, skumt nog så ville hon dricka den på tisdag morgon. Jag tror inte det behövdes för att bota hennes bakfylla direkt :P

Jag kommer sakna mina toa-kompisar så himla mycket. Men till slut glömmer man av hur underbara de är och man saknar dem inte längre. Jag vill inte att det ska hända heller. De finns så många fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar