2009/07/31

Fredag

Igår var en bitter dag på jobbet.
Hade sett fram emot att kunna vara med och köra gocart. Men under tiden som alla festade och hade det skoj så gick jag och Oskar runt i parken och plockade och var väldigt avundsjuka. Dock är jag mycket glad att det var Oskar jag gick med. Han är en så otroligt bra person på många sätt.
Vid halv 10 på kvällen tyckte vår arbetsledare att vi kunde gå hem. Då var jag så trött och hungrig så jag ville inte längre vara med och köra gocart. Hade liksom missat nästan två timmar av det och de skulle säkert vara klara när som helst.


Har varit hos läkaren idag och kollat upp vad som är fel på mitt öra. Besök+medicin gick på cirka 400:- Läkaren sa iaf att det var början på en inflammation eller nåt. Så jag fick lite droppar.

Idag ska jag till Skövde och ha körlektion. Sen i kväll ska jag på nån sommarlandsfest i Axvall. Kommer bli skoj! :D

Ha en bra helg allihopa!!

I morgon ska jag se Amy Diamond! Och få pengar för det! Annars hade jag nog skippat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar