2009/07/24

Fredag

People In Planes - Mayday

I'm getting nothing done
Failing all my friends
And I'm failing everyone

...
Help me, help me
You know me better than I knew myself
Mayday mayday
Send angels, I'm a danger to myself




Ibland önskar jag att jag inte blir äldre. Jag trivs så bra med att umgås med folk i 18-års åldern. Men jag känner mig ibland för gammal för dem. Som att de skulle undvika mig för att jag är äldre. Jag vet själv att jag var sådan när jag var 18, en sån som undvek de som var äldre än min egen storasyster.

På tal om att bli gammal så har jag staplat runt med böjd rygg och haltandes ben hela eftermiddagen. Stel i kroppen och känner mig sjukt obekväm och totalt utan energi att ens hålla kroppen upprätt. Trots det tog jag en mysig promenad med hunden förut. Mycket välbehövt och det suddade smått ut mitt dåliga humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar