2009/06/29

tumbeling.


Ledig idag!
Gick till polisen och blev fotad till passet.
Eftersom Vivi ringde igår och frågade om jag var ledig och ville åka utomlands med henne i veckan så kom jag på att jag måste fixa ett pass så jag kan känna mig fri! Så jag kan hälsa på Anna i London till exempel!

Gick ner till stranden vid Framnäs och solade och badade. Åkte hem vid sent på eftermiddagen och kände att mina lår ändå blivit ganska brända. Observera, jag har BADAT idag! Vilket innebär att vattnet vid stranden var väldigt varmt. Skönt var det i alla fall. Härligt att vara i en stad där man knappt känner igen någon heller. Kan ligga på stranden i stan halvt naken utan att må kasst.

Vid 18 åkte jag, Malin och Lina till Vinninga för att spela bilbingo. Jag var bara observatör och såg dem spela bort hundralappar utan att vinna. Lite mysigt. Massvis med bilar var det!

Kom hem och var vrålhungrig. Vid ett tillstånd av vrålhungrighet vet man aldrig vad man ska äta. Gjorde ris och nån gryta med:
Quorn, chili, mjölk, ingefära, kardemumma, cashewnötter, russin och curry.
Smakar faktiskt rätt mums :)

I morgon blir det Sommarland med Linus. Skoj skoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar