2009/05/13

Grattis Anna

Grattis Anna!

Jag älskar dig för att..

du finns alltid där för mig, du visar så mycket kärlek till alla du tycker om, extra mycket till mig känns det som. Du har alltid tid för mig och ställer upp. Du är rättvis, påhittig, alltid pigg på att göra nya saker, sårbar men ändå jättestark, flirtig, kreativ och jättesmart, så mycket vackrare än andra. Din utsida ljuger verkligen inte om din personlighet. Du är lika vacker på utsidan som insidan. Du ger alla människor en chans och dömer dem inte förens du har en anledning.

MIn enda pik till dig är att du måste börja bry dig mer om dig själv och mindre om alla andra. Du lever bara för din egen skull! Ta hand om dig själv. Jag älskar dig för just den du är, låt inte andra runt omkring dig bryta ner dig. Jag älskar dig för jag vet att du känner mig bättre än de flesta och ändå vill vara med mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar