2012/09/17

I korridoren har jag hittills bara träffat fina människor.
Eric, en spanjor som jag är med i samma grupp av utbytesstudenter som mig. Pratar en hel del vilket är skoj.
Arvid och Jenny som jag kände sedan innan eftersom de bott i korridoren länge. Fina människor båda två och lätta att prata med.
Eli som är en mamma från London.
Linn som är en jättesöt tjej med låångt vackert lockigt hår.
Resten har jag inte träffat. Men vi är totalt 9 stycken som bor här.
..ändå känner man sig ensam mest hela tiden.
Längtar tillbaka till Amanda och Tobias.

3 kommentarer:

  1. Härligt med så fina människor i korridoren. Hoppas du känner dig mindre ensam när det har gått lite mer av terminen. Ps. Tack för ditt mail, denna gången var det jag som är seg. Vi tar varannan gång ;) Tack igen. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Du får ju komma hit när du vill! :)

    SvaraRadera