2011/10/24

Min fina fina hund.
Daniel kom och hämtade mig för ett par timmar sedan och vi åkte iväg till mariehemsängarna för att leka med Ammi. Planen var väl att lära vovven att springa och hämta saker. Men det sket sig ganska snabbt. Hon hade absolut inget intresse av det. Så jag lät henne bara springa runt som en galning och hon såg så himla lycklig ut. Upp och ner för kullar och runt i cirklar. Trött blev hon aldrig heller..

Men idag, och hela helgen, har jag varit på ganska dåligt humör. Tålamodet är minimalt och jag blir bara irriterad och bitter så fort saker och ting inte går som jag vill. Hoppas det inte går ut över vovven. Det är ju verkligen inte hennes fel att matte är så sur.

Brödet jag bakade igår blev så otroligt gott! Har ätit upp halva limpan och ångrar mig att jag frös in resten. Vill bara äta på det hela tiden. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar