2011/08/11

San Diego


Igår hade vi lyxmiddag på hotellrummet som ni ser på bilderna. Nudlar, chips, pizza, majs och mjölk.


Superbra shopping i San Diego. Lite mindre bra väder bara. Runt 20-25 grader och mulet. Trist trist. Städer är inte så vackra i dåligt väder.
Men jag bara älskar San Diego ändå.

Promenerade en kort stund inne i stan i de fina kvarteren, men har spenderat flest timmar inne i affärer. Avslutade kvällen med shopping på Walmart.
Är nu lycklig ägare av senaste albumen med Incubus och Blindside. Surt för mig att jag inte äger någon cd-spelare. Men jag tror inte jag köpte dem för musiken utan bara för att äga dem. Musiken ligger ju redan i datorn ändå. Blir i alla fall lycklig av att ha dem :)

Eftersom jag nu vet att Linus läser så kan jag meddela att jag köpt en snygg super mario-tröja till mig själv. Fin fin var den! Bild kommer väl senare antar jag.

Ikväll ska jag och Lina kolla klart på näst sista Harry Potter. Vi har kollat så mycket på filmerna de sista veckorna att jag nu drömmer om att jag går på internatskola och pluggar tyska och mobbar små barn..?

I morgon: MEXICOOOO!!

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte att det var lika bra att börja! Ni ser ut att ha det riktigt bra och jag är galet avundsjuk och hade också velat ta en tripp dit, men någon gång i framtiden! Snart ses vi! Saknar dig :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en brak middag. Snyggt gjort i kaffe bryggaren. Kreativiteten är det inget fel på iallafal. Tjing

    SvaraRadera
  3. Oj vilken bra bild på hotelrummet, vad är det för tokigt objektiv, jätte nyfiken på flera bilder från detta objektiv. ANNA jag vill oxå se mario, avundsjuk! Kul å se vad du handlat för kul sen med, spännande!!!

    SvaraRadera