2012/09/03

Varit i Umeå i en vecka nu.
Jag har hunnit med att sova på 1 soffa och 4 olika sängar.
Men nu är jag och hund på Liljansberget. Perfekt lägenhet på 6:e våningen.

Första föreläsningen idag och jag är så trött.
Efter skolan somnade jag sittandes i soffan med kurslitteraturen i handen.
Satt sedan en stund i solen på balkongen och hade det helt underbart.
Promenerade med Ammi till Ålidhem för att hämta hem min cykel och fick då träffa på både Hannes och Tolle. Sedan hem till finaste Amanda och Tobias för att plocka med lite packning. De är väl det närmsta jag kan kalla familj här i Umeå.
På kvällen var jag på möte eftersom jag ska vara typ fadder för några nya utbytesstudenter.

Så nu vet ni i detalj vad jag gjort idag.
Jag måste bli roligare...

3 kommentarer:

  1. Vi saknar vår medlem. MEN om din lägenhet är så bra så ;)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att du tänkte köpa en bättre cykel.

    SvaraRadera
  3. Du ÄR rolig och jag tycker om dig så mycket! Jag vet faktiskt inte vad jag gjort utan dig för det känns som att du alltid förstår och sånt. Det känns som om vi har 1000000 saker att prata om så nu när du gick blev det lite tråkigt...

    saknar ju dig redan!

    Låter som ett nykärt par, men om du bara visste hur saknad du varit hela sommaren!

    SvaraRadera