2012/06/18

London 1 augusti - 8 augusti.
Över två år sedan jag var där. Ska bli fint att träffa Kajsa och KBA igen.


Jag har förändrats så mycket det senaste året känner jag.
Har blivit så himla lugn. Folk har nog alltid uppfattat mig som lugn, men nu känner jag mig lugn på insidan också.
Det märks av genom att jag inte inbillar mig saker eller tror att människor har något emot mig. Skulle väl kunna tro att jag är mer säker på mig själv.
Säker på att folk faktiskt tycker om mig på riktigt och att mina vänner vill vara med mig för att jag är bra och inte bara för att de känner sig tvingade.
Jag känner att jag är en bra person, som är ärlig och som man kan lita på. På så sätt är jag ganska nöjd med mig själv. För jag är himla bra.
De känslan jag har, den ska jag tacka min omgivning för eftersom det är ni som gett mig den känslan.
Tack för att ni visar mig vem jag faktiskt är.

2 kommentarer: