2011/10/31

Visst blir man helt överlycklig då man skickar sms till kompisar och frågar om de vill umgås.
Av de 11 smsen jag skickade till olika vänner så har jag fått 6 stycken nej.
Man känner sig så omtyckt verkligen.
Visst har alla haft en bra anledning till att säga nej, och det är inte så mycket deras fel egentligen. Det är mer så att jag bara känner mig så sällskapssjuk och ensam hela tiden.
Ammi är jättebra sällskap. Men hon är faktiskt bara en hund.
Tur att mamma och pappa kommer i veckan.

Smått irriterad på tidsomställningen. Här i norra Sverige gör den absolut INGEN nytta. Nu vaknar jag istället klockan 7 på morgonen och det är mörkt vid 4 på eftermiddagen. Hur kan det på något sätt vara bra? Jag ligger ändå kvar i sängen och bara stör mig på att rummet blivit ljust så tidigt. Och tråkigt värre att behöva stressa under dagen för att hinna med minst en långpromenad med Ammi innan det börjar mörkna.
Vintertid = nej tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar