2011/10/01

sjukling

Ikväll är jag trött på att vara sjuk.
Först skriver Amanda H och undrar om jag ska ut ikväll.
Senare skriver Camilla: Skulle det bli fest ikväll?
Och lite senare skriver Josefine: ska ni ut eller är ni slitna efter gårdagen?

Så skriver Amanda och säger att hon har slut på mjölk. När jag tänker efter så är min mjölk också snart slut, då tippar det över för Anna och hon börjar gråta på riktigt. För att hon inte har någon mjölk hemma..

Vilken skitkväll det blir.

Och jag som hade tänkt plugga har inte ens kollat efter om boken ligger i väskan eller på byrån.

Jag ska gå till Ica och köpa nåt riktigt gott, men så tänker jag efter: inget smakar något alls. Så jag kan lika gärna köpa mig nåt superäckligt bara för att ha nåt att äta.

Bitter och avundsjuk Anna.
Men jag älskar att man ändå kan skratta åt sitt elände och sina underbara humörsvängningar.
Och glad att man kan vara snygg trots att man är sjuk ;)

1 kommentar:

  1. Du är ju alltid snygg. Anna... hoppas dagen blev bättre!

    SvaraRadera