2011/08/28

Lugn här fortfarande.
Irene kommer nog i morgon men man känner av att vädret håller på att ändras, tror jag. Eller så är jag bara ovan vid Boston-väder.
Idag körde Ed oss till ett Outlet där jag och Lina shoppade lite smått. Men vid kvart i 5 på eftermiddagen så kom en säkerhetsvakt in på affären vi var på och meddelade att outleten skulole stänga klockan 5 för evakuering. Så som tur var så hade vi bestämt med Ed att han skulle hämta oss vid 5. Köerna ut från outleten var barnsligt långa och det tog oss säkert en halvtimma att ta oss ut från parkeringen.

På väg hem åkte vi förbi en sprit-affär och köpte öl. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så många öl-sorter. Jag kan inte en uppskatta hur många öl-sorter det var. Mer öl än vad man hinner prova under en livstid.
Ed köpte 7 olika sorter och ikväll har vi smakat en pumpa-öl.
Pumpaölen var faktiskt skaplig och luktade verkligen pumpa, tyckte jag (men ingen annan).

Supertrött, vet inte om det är vädret eller bara trött av allt resande.
Om en vecka sover jag min sista natt hemma hos mam och pap innan jag far upp till Norrland igen. Det är alltså MINDRE än en vecka kvar?!
Sjukt!

1 kommentar:

  1. Visst är det trisst när värkligheten kommer ikapp. Lider verkligen med dig.

    SvaraRadera