2011/07/23

Minneapolis




Idag tog jag och Lina lite paus från varann och gjorde saker på egen hand.
Lina shoppade på Mall of America medan jag tog en eftermiddag Minnehaha Park.

Frukostbullen som serverades på hotellet innehöll 510 kcal.
Dressingen till min sallad innehöll 280 kcal.
Letade inne i en relativt stor affär efter någonting nyttigt att äta.
Fanns ingen frukt, inget vegetariskt och yoghurten som fanns att köpa innehöll massa socker, inget fett och istället gelatin.
Det är nästan omöjligt att leva nyttigt här.

2 kommentarer:

  1. Neä, men Anna! ÄT! Usa är kaloriernas Mecka och resor och allt flaxande för att se allt tar energi- det var iaf min upptäckt efter första matchocken vid min första resa...

    SvaraRadera
  2. Lina Syster24 juli, 2011

    Jag förstår att du är jätte trött på allt fett du vill ha nåt fräscht å saftigt, har dom inte grönsaker å frukt i usa? Jag börjar mer å mer förstå varför Jonas vill åka till USA ;) äta flötMAT under hela semestern med andra ord jonas paradis. Skönt med egen tid å att få vara ifred, tyckte att du valde rätt ställe ute i naturen, såg jätte fint ut på bilderna. Idag har vi vart på Milas ettårs kalas, mysigt. stora blågula kramar

    SvaraRadera