2011/07/25

God morgon!
9 timmars tidsskillnad från Sverige nu. Betyder att jag sover under er vakna tid.

I natt var det åsk-väder. Sånt där mysigt som pirrar i magen för det är lite läskigt också. Det regnade massor men var fortfarande stekhett ute. Vi hörde brandbilar och har noterat att motellrummet inte har någon brandvarnare. Bara att somna och hoppas på det bästa.

Solat nu i två dagar i rad. Med solskyddsfaktor på 30 så är det svårt att få färg, men när man har mer än 5 veckor kvar på semestern så får det ta sin lilla tid.

Igår rörde vi oss mellan rummet, lobbyn och poolen. Slapp dag och redan vid 8 på kvällen så somnade jag mitt i en Harry Potterfilm.

Hotellfrukosten består av; Kaffe, apelsinjuice/saft och en blåbär- eller bananmuffins. Inte gott och inte hälsosamt. Ändå trycker man i sig det i brist på annan mat.

Idag lämnar vi Phoenix för att åka vidare till underbara Flagstaff. Fin stad det, trots att det ligger i öknen.

Trevlig kväll och eftermiddag till er i Sverige! Nu börjar min dag :)

1 kommentar:

  1. Lina Syster26 juli, 2011

    Är dom dumma i huvet? muffins till frukost??? men då kan jag berätta att jag i sverige njuter av polentagröt eller en yoghurt med skivad banan i på morgonen, mumms ;) passa på att slappa å njuta på eran semester oxå så ni inte känner att ni MÅSTE jaga runt bara för att ni är i usa. Hoppas din dag blir fin! stora kvällskramar från Härlunda ;)

    SvaraRadera