2011/07/08

En liten sak som att ens vän (som man inte träffat på över ett år) köper en påse chips och har kommit ihåg den lilla detaljen att jag inte gillar räfflade chips, det gör att jag blir full av kärlek till denna underbara vän.
Grymt nöjd över estrellas spicy mexican & sourcream. Släta och smakrika chips. MYMS!

Är relativt klar med planeringen för USA. Räknar tyvärr med att det ska finnas internet överallt. annars blir det svårt. Hoppas att de kommit så långt i utvecklingen där borta.

Idag träffade jag på en liten blond tjej i 5-års åldern. Hon frågade mig:
Vilket land kommer du ifrån?
jag svarade: härifrån.
Då utbrister hon förvånat: Men du har ju brunt hår?!

Undrar verkligen vad för slags idéer den flickan hade och vad hennes familj sagt till henne..?

Arbetat 11 dagar i rad nu. Hurra för mig!
Tyvärr har jag bara 2 dagar kvar på världens bästa sommarjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar