2010/06/01

Underbara LIV!






Sammanfattar de sista dagarna i bilder.
I fredags träffade jag Anna som kommit hem på semester, fick en försenad födelsedagspresent av henne! Jättefin och värdefull för mig!
På lördagen kidnappade vi Sarah och tog med henne ner till Göteborg för att ha hennes möhippa. Vädret var jättebra. Vi var ute och lunchade i en park, fick testa på poledancing och gick sedan ut på krogen!
I söndags kom jag hem till min syster och sov över där. På måndagen kom Anna förbi och vi satt barnvakt ett par timmar åt Celin. Gjorde sedan ett prov i naturkunskap B och det gick suveränt.
På kvällen blev det grillad korv, kladdkaka och 'chirre' med smultroncider. Fick även träffa Ljungkris och se på underbara bilder från USA 2007.
Idag har jag sooolat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar