2009/09/01

Back to London?

Blir galen här hemma i Skara! Visserligen har jag saker att göra varje dag denna vecka. Men jag känner mig så otroligt rastlös.
Nu när Andersson var hemma på besök så bestämde jag mig för att ge London ett nytt försök. Och det gör mig så rastlös och frustrerad att veta att jag inte kan åka dit förens i slutet av oktober. Alltså om två månader!! Vad ska jag göra under tiden? Det är ingen idé att åka innan eftersom jag måste vara i Göteborg några dagar i både september och oktober. Dessutom är min sängplats i London upptagen fram till oktober.
Och det är ingen idé att söka jobb eftersom det är så kort tid jag ska vara i Sverige i så fall.

Idag hjälper jag Wejshag att flytta. Flytten är ca 500 meter från utgångspunkten. Nu bor hon närmre mitt hus. 5 minuter att promenera. Har lyft lådor och prylar i flera timmar och har ont i ryggen. Ska tillbaka och hjälpa henne att städa eller nåt.
I morgon tänkte jag att jag skulle ta med mig en skruvmejsel hem till Josefine och titta på henne när hon skruvar ihop sina barstolar så vi kan festa i hennes lägenhet i helgen.

To all my non-swedish friends; I might be coming back to London in the end of October. I just dont know what I would like to do there. Anna said that I had to come back to live my life. Not to just work all the time and save money. So Im hoping I can get a job where I dont have to spend my whole day on the tube or at work. Wish me luck if you want me to stay there :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar