2009/09/08

B


Fullt upp idag. Var i Ryd och träffade Celin. Hon dansade som en galning till Lady Gaga :P
Hoppas hon byter musiksmak när hon blir lite äldre.. Men otroligt snygg dans var det!


På promenaden med systern, bebisen och hunden så skulle systern självklart prata om vår uppväxt och varför vi blivit som vi blivit. Hon försöker få mig att bli mer öppen och berätta allt som händer. Jag är otroligt egoistisk egentligen. Men det är svårt att inte vara det.
Skumt att de två människor jag umgåtts med idag har båda kommenterat att jag måste berätta mer om mitt liv för dem.
Jag är inte så värst spontan och det som händer i mitt liv tränger jag bort in i hjärnan för min egen glädjes skull. Vill inte säga saker som folk ändå inte bryr sig om. Hur vet man vad folk vill höra och vad som kan vara intressant för dem att veta?
Hm, folk är helt enkelt så dåliga på att vara ärliga. Eller är det bara jag som är det?
Tack vare fina vänner så är jag upptagen resten av veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar